ASSÅ GUD VA SKÄMMIG JÄV**A DAG!!



Alltså shiiit, är förkyld och har inte vart i skolan, men då mina damor och herror ska jag förklara för er att jag iallafall har vart in till stan och gått på apoteket och sådant kuligt. Jag ba njööt typ av luften, va in på H&M o köpte concealer o allt såntdära "HAVE2DO" Så iallafall..
Tänkte jag vänta på bussen för att åka in till porsön igen, hade sminkat mig grymt fint idag, men när det just går förbi typ 4 sånadär snygga modekillar så ska jag börja typ gråta ur ena ögat, det ba rann... som att jag grät påriktigt fast bara ur ena ögat liksom.... och sedan på bussen var det för en gångs skull en snygg chaffis! (elller hure stavas), Han sa hej... vad sa jag tillbaka?!? INGENTING, Fan va evil jag är...
OCH sedan satte jag mig o tänkte ba typ " ååh härligt äntligen en extraplats för min väska, då kommer det en till snygg kille och jag måste liksom lyfta bort väskan så håller den i mitt knä och allt... men jag är ju liksom förkyld så jag började "snyfta" eller va det heter, när man typ drar in allt... asså gud orkar inte med mitt liv!! snyftade in allt asmycket för tänkte bah, "OMG Tänk så flyger det ut sådär i slowmotion och ba splatsch på han typ :S "
aaah... inte så lyckad dag, stannar hemma nästa gång o ber mommo dra in på stan åt mig.

MANDEE'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0