▄▀▄ BEUTIFUL DAY ▄▀▄


Vaknade av tv,n och mitt ihopklibbade smink som jag glömt ta bort från gårdagen, men jag är ändå glad för det, var "vägen till eldorado" (barnfilmen) på tv och efter ett tag kunde jag faktiskt öppna mina ögon ordentligt! Unnade mig en frukost som bestod av ägg, mjölk och Start! Socker som tusan, men hallå!? det är påsk, daah? Sedan så stängde jag av tv,n och började städa. Har plockat ihop allt på plats, diskat, dammtorkat, dammsugit och skurat....Garderoben behöver jag däremot inte ens skriva om...
Nu ska jag fixa mig för denna dag och sedan dra på en långpromenad in mot stan. Tar nog rätt länge att gå. Men det är ju bara positivt!

MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0