FIND SOME LIFE IN YOUR CLOTHES WITH MONKI.COM



Något jag ofta glömmer är att kolla igenom monki's hemsida. Jag älskar butikerna och kläderna från monki och går ofta in i butiken. Ploppade upp en tanke i mitt huvud som sa till mina fingrar att söka på monki's hemsida. Gjorde det and look what I found. Monki har ju en "speciell" stil med lite olika årsmodeller och färger. Jag hade aldrig någonsin vågat ta på mig någon av dessa byxor ( bilderna ovanför) men däremot kan jag ta på mig de flesta övertoppar som monki har. Är alltid den bästa klädbutiken enligt mig om man ska gå med svarta byxor och några få färger. Bara för att få lite liv i sin stil. Vi ska ju inte på begravning varje dag?


MANDEE'S

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-04-13 @ 17:49:06
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0