I slutändan vinner alla ( shit från förr )


Börjat fundera efter flytten från Kiruna, Allt som hänt i Kiruna, allt som går runt i den staden. Jag är stolt över det. Känner mig som en vinnare eftersom att alla såg mig som heelt bortblåst, men ni där (inte alla) som nojjade skiten ur er över mig aldrig tänkte på att jag tävlade med er, Ni har ödslat timmar på mig via rykten, klädsel och min självlänsla då jag gick ungefär ett år via att bara reta er and guess what! Jag tjänade på det, Jag vet att de flesta har kommit över det, men inte alla. Dom som ha det ( Ni är awesome! ) Ni som inte har det ( Jobba vidare med att få fram eran egen självkänsla samt förtroende ) Jag mår awesome i denhär staden, Luleå äger skiten! ( ja jag kommer utbilda mig vidare i växjö, linköping eller kanske umeå och stanna där för resten av mitt liv) men ändå, Dom flesta personerna jag träffat här tycker det är grymt och dom lever faktiskt inte heller vid typ år 0 ( det som hänt förr ) Grattis Luleå! Grattis mig! Grattis i efterskott till alla som aldrig riktigt tänkt!

MANDEE'S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0