JAG HETER AMANDA, ÄR SNART 18 BAST OCH MISSBRUKAR KAFFE



Det ända negativt med min medecin är att jag inte får ta alvedon, Har aldrig stoppat i mig ens en värktablett eftersom att jag tagit medeciner ett förjävlans bra tag nu, Det värsta är att alla missbrukar alvedon så hårt så dom hamnar typ i chock när jag säger " jag har aldrig ens tagit en värktablett i hela mitt liv" ... Shiit.
Men just nu för tillfället önskar jag verkligen att jag hade kunnat käka värktabletter,..

Sitter iallafall på mommos jobb och missbrukar kaffe, Min frukost jao! Sedan blire gode najs lunch som jag o mommo ska käka, vettetusan vad vi ska käka men på något sätt blir det alltid god mat när hon är i närheten. Fett jao!

MANDEE'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0