MEDANS DOM ANDRA LANADE SÅ...



Satt jag med hela säsong 3 av Big Bang Theory och chillade med Adam samt Freddy, Teddy, Tommy ... jaa det är samma person enligt Adam. Allt gick bra tills jag blev trött, ville verkligen inte sova men ändå så gjorde jag det, delade filt och soffa med Adam och drömde om tex att vid fukt av badrum blir det större eld än annars ( jaa jag var klantig och tände på den) Men heeeey nog vare gode najs ändå, dock vill jag bara 1. gå hem och klä av mig naken, 2. gå på min egna toalett, 3. svälta mig i en vecka framöver efter allt flott, 4. hiva iväg mitt busskort och gå för resten av mitt liv. Hur klarar man ens av en hel natt?

MANDEE'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0