PLUGGA VIDARE


Kanske är lite tidigt att fundera på universitet redan nu. Men jag har 3 utbildningar jag funderar på. Jag vill helst jobba inom eget företag som innan men har även länge haft ett intresse inom polisutbildningen. Dessa utbildningar ligger i Ljungby, Växjö och Kalmar. Har inte varit i någon av dessa städer men det är ju på såsätt liksom skitsamma eftersom att detta handlar om utbildning, inte stad. Detaljhandel & Service Management är något som intresserar mig mest med tanke på att det står:

"Utbildningen ger dig kunskaper inom ekonomi, marknadsföring, organisation, ledarskap samt för handels- och tjänsteföretag intressanta områden som t ex affärsmannaskap, butiksprofilering, e-handel, försäljning, inköps- och leverantörsstrategier, import och export samt varumärken."

Vilket är så mycket "jag" som det bara går. Sedan finns det ju International Sales and Marketing, det som är problemet i det är att det är juridik och teknik med, vilket jag bokstavligt talat HATAR. Dessutom känner jag att efter typ 2 års matte i gymnasiet att jag gjort mycket med tanke på svårigheterna o att jag ändå klarat mig fint!

Får se vad det blir, Informationen kommer från: http://studentum.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0