SHE CAN LOVE YOU GOOD, BUT I CAN LOVE YOU BETTER



Fredags-mys-lan-film-kväll imorgon för NTI och dess 9or som tänkt å börja här. Jag ska då vara här tror jag, vill inte hålla en massa snack, kan typ inte det pga jag vart här i ca 1 månad, men jag ska då faaen va med tror jag. Annars blire väl att umgås med Alex eller Anton eller någon fin jävel! Blir nog en rätt så lugn helg igen, morsan och Janne kommer upp, ska bo i min lägga och sedan ska dom typ kolla på takida. Förrförra helgen hade dom tydligen hejjat så hårt på hockeyn att det slutade med att dom stod på bordet... fyyfan asså, Jag o brorsan skäms ihjäl pga deras jäkla "wannabe-jätte-fan" .. Shiiit.. aja, nu kanske jag ska förbereda mig för lektion, börjar på exakt 5 min!

MANDEE'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0