VARFÖR BLOGGAR JAG?


This is the part of me you never ever going to take away from me. Ungefär så känner jag för bloggen. De flesta tycker nog att det är töntigt att en blogg ens kan betyda något. Jag har aldrig trott att min blogg ska bli känd eller stor, men vill däremot ha många besökare som upptäcker den och som stannar kvar.

Dom gångerna jag har skrivot om privata saker i mitt liv, vad som har hänt och vad jag kännt är för att det är skönt att skriva, dessutom kan det vara bra då andra folk kan lägga in sina åsikter så att man har en slags möjlighet att tänka om. De flesta säger att man bloggar för att det är kul att kolla tillbaka när man är vuxen osv.. vilket också är en grymt bra idé. Jag har liksom 2 andra gamla bloggar och titta tillbaka på redan nu då jag kan kolla tillbaka på tider med mitt ex tex. Skitgrym grej! Så tycker verkligen att mer folk borde skaffa blogg, även killar och sedan kan ju alla sluta säga " hon skriver ju ut ehla sin livshistoria!" heey, om bloggen inte passar dig, läs inte då?!

MANDEE'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0