VEM VÄLJER INTE EN APA FRAMFÖR EN MÄNNISKA?


Asså helt seriöst, jag började just gråta. Jävla Greysans sjukhus! dom bara gråter och gråter när deras bekanta håller på dö, en tjej men affro har en hjärntumör och har nu fått något fel, och en bäbis håller på gå bort... asså gud vill inte ens tänka tanken, vafan cencur.. jaa det kan finnas med när man VILL se! Som tex om en penis skulle slinka ur en byxa eller något, men när en bäbis dör. Då kan man inte ha cencur?!?!? Faaan... jag ska bli apa, sitta i djungeln och bara leva livet som retard! UTAN tv och istället sysselsätta mig via att ta bort kryp ut mina vänners hårstrån... Så fåre bli, nu har jag fått nog!

MANDEE'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0