+ fett dragen, bjuder på denna!

 
Såhär ser man ut efter en hel sommars arbete, vart sjukt stressads på sistonde så har dålig hy just nu (panik!!) vet inte hur mycket jag gått ned men har iallafall det pga. personliga anledningar. Vart det värsta sommaren pålänge, de ändå jag är glad över att kompisar och pojkvännen finns där, utan dom hade jag aldrig någonsin överlevt.Jag tror jag är lite av ett problembarn... alltid är de något, kan inte sova tex. vaknar flera gånger och sover kanske bara 2 timmar per natt fast att kag sliter ut mig på dagarna både via jobb och träning. vad är detta? Ska iallafall bli jävulskt skönt att börja skolan. Saknar klassrummen och fina diskutionerna med Digge i rasthallen. sista veckan kvar, tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0