+ FRÅN HIMMEL TILL JORD.

Ahh.. var sjukt förbannad sist jag skrev, kände mig som en fjortis när jag bloggade.. vilket var stört!
Men efter en lång period har jag tänkt på vad JAG vill få ut av MITT liv osv.. så har jag tänkt igenom. Målet om vad jag vill bli senare står kvar men för några veckor sedan kom jag på tanken att kanske börja åka bräda igen. Måttsund i Luleå ser grymt fint ut och finns mest trodligtvis möjlighet till buss ifall att jag flyttar till Piteå. Mår bra av mina framtidsplaner, känns bara härligt att ha något att sträva sig mot och känna lusten av ett typ "friskt liv".. vill inte nöta dator dag in och ut eller typ leverera krogen bara för att jag har den möjligheten.. jag vill hellre bli kallad sportnörd eller ...nörd, så det är lika att skaffa sig en viss rörlig sport tycker då jag. Lära känns lite mera folk och stortrivas i sig själv.
Har även tänkt länge på vem jag är som människa, har väl mycket mycket mera än så att fundera på men tror det vart viktigt för mig att vara här i Kiruna under sommaren och haft tid å tänka på allt från himmel - jord. Något som är sjukt positivt är att jag ALDRIG nåmer tänker på vad andra tycker om mig osv. Tänker bara på mig själv för att jag själv ska må bra..
 
Nu låter jag självisk men tror ni fattar? Såklart tänker man på andra men man tänker inte vad andra tänker om mig.
Ni fattar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fråga 1: Varför gör du aldrig videobloggar?

Fråga 2: Varför skriver du att du är 18 år och varför står det de på din blogg när du inte ens är det? Du har ju månader kvar dit.

2012-08-07 @ 01:32:38
Postat av: Mandee's

1. Jag gör aldrig videobloggar för att jag HATAR att vara med på film, dessutom tror jag inte att det skulle vara intressant till min blogg + mitt Kirunamål är inte vacker och lär förstöra allt.
2.Vet inte hur många gånger den frågan kommit upp men det är för att jag fyller år i år och just nu tycker jag bara det är jobbigt med en massa nya designer så denna design lär vara kvar tills efter jag fyllt 18! .. tack för att du vet när jag fyller år iallafall XDXDXD

2012-08-08 @ 11:46:44
URL: http://mandees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0