+ TRÄNING HAR STARTAT IGEN

Sjukt kul att få börja träna nu igen, inte kunnat pga ( personlig anledning  som typ bara 4 pers vet om..) hehe. Men iallafall, försöker gå med mina reebok easytone hela tiden för att få en fastare och finare rumpa samt lår. Lite smått ångest över att mycket av mina muskler försvunnit så köpte mig ett par för att få ett bättre resultat. Sedan direkt efter jobbet går jag och tränar, mage är varannan dag för att kunna fixa till den snabbare också. Bryr mig dock inte om fettet på min kropp lika mycket eftersom att jag ändå ligger med all träning och kost tillsammans på ca 1800 kalorier "kvar att äta" typ ( dvs att med uträknare av mitt kaloriintag så behöver jag ca 1800 kalorier för att gå upp i vikt). Just nu lever jag väl mest på mycket protein, försöker äta så mycket ägg,tonfisk,keso,kesella och fisk som möjligt men har inget extrempresure i mig så brukar liksom käka musli någon kväll osv, känns unnande tragiskt nog haha!..
 
Vet att många av er saknat mitt skrivande om träningen och viktnedgång, men lär komma mer sånt senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0