25/12-2012

 
Sitter här och är proppmätt från gårdagen, fattar inte! Käkade inte alls mycket men höll på å smälla av ändå, förra året käkade jag säkert typ trippelmycket av vad jag käkade i år. ändå normal portion, tog ingen jansson frestelse eller så heller pga, jag ville ha plats i magen för mer, men gick ju inte. Kollade Kalle anka samtidigt som middagen var igång och tillsammans med efterrättsbordet så öppnade vi alla klappar.Jag är nu 3200 kronor rikare inkl. 1000:- på HM, en surfplatta, glassmaskin och ett sjukt fint halsband med en riktig stor kristall format till ett hjärta från sameslöjd. Nu ska jag vänta på att mitt hjärta kommer med tåget från Luleå, kanske blir att gå på en promenad i det -26 graders vädret eller sådära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0