Svar på kommentar!


Svar till "Anonym": Jag vet faktiskt inte om jag gått end i vikt eller ej, Efter att jag hade mitt lilla "träningsmissbruk" eller "resultatmissbruk" som jag kallar det så har jag slutat att ställa mig på vågen, utan kikar hellre i spegeln och använder måttband.. Allt det är för att jag inte vill få dendär feta ångesten jag brukade få och vara helt insatt bara på några gram.. Men som tex. min skinnjacka. Innan så kunde jag knappt stänga igen den då jag hade linne under, men nu min vän, kan jag ha huvtröja + linne och den skinnjackan utan att det ens är tajt.. så ja! Jag tror jag gått ned om då inte min 3 års-gamla skinnjacka har töjts ut med ca.. jättemånga centimeter ;D  Glad jag äääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0