2012 WISHES

Då har man ändrat designen också! Härligt med tanke på att jag måste lämna tillbaka denna dator snart och då lär de inte blir så mycket bloggande på ca 1-2 veckor. Det beror på när jag får skoldatorn på NTI, Ska förstås försöka att blogga via mobilen, men tycker det är tjorvigt o de blir BARA fult då. Annars äru ju bara att följa mig via mitt instagram @amandeees. Om det så är att ni inte får nog av mig!
Kollat Big Brother idag på hålet, måste säga att jag är GRYMT besviken på vilka deltagare dom tagit in, en del gillade jag väl som tex den Petronella, Amandus och sist men inte minst Kija! Kände igen mig en hel del på Kija pga hon har ett bra utseende men får ändå vänner på det sättet hon är UTAN att andra deltagare blir avundsjuka. Det diggar jag starkt!... Annars så vare väl inte så mycket mer än att jag tyckte att Hanna W förstörde HELA programet, slutade kolla pga henne. Misstaget dom som leder Big Brother gör är att ha kvar Hanna W för tror någon annan på denna jord är som mig ( stänger av tv,n/ datan ).. Aja, har inte mycket att klaga på. Nästa år söker nog jag.... antagligen! och hur kommer de gå liksom? O.o
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0