EGENTLIGEN BORDE MAN SOFTA SOM FAN!

Vadfan gör man? Projektarbetet har jag bestämt att jag ska skippa eftersom att jag ändå inte får ut något på det samt att jag inte vill stressa sönder mig eftersom att jag inte får något lov när jag ska flytta (typiskt mig) Gävleresan blir även inställd pga jag måste fixa en massa grejer med dedär i Luleå osv.

Känner just nu att mitt liv är ett elefantkalas (dvs inte roligt!) Känns liksom att en av elefanterna råkade sätta sig på mig o att jag kvävs ihjäl.. eller något sånt kan man ju säga?

 

Tänkte höra med syon om vecka 9 får bli mitt lov sm dom i Luleå så har jag lite fritt liv sådär innan jag börjar jobba som en dåre, hade liksom behövts. Jag haer ju läst Matte, Svenska och Engelska A så jag får håltimmar vart dom kommer lägga in timmar av det jag inte haft som dom andra hade i höstas. Smart och jag kommer nog jobba som ett jäklars freaak asså!

 

MANDEE'S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0