EN PERSON, 2 KOMMENTARER!

SVAR 1: Dom besökarna jag hade på myshowroom.se var 3000 UNIKA BESÖKARE. Dvs, dom kommer in och kollar på sidan, men inte varje dag. Myshowroom har en sjukt speciell statistikräkning, och den räknar inte per dag.
Du kan ju själv skaffa blogg där så ser du! Men det är inte samma sak som blogg.se
SVAR 2: Öööhm fattar inte något du skrev och tänker inte slösa tid på en fuling som inte vågar skriva sitt namn.

Som vanligt så kollar jag ALLA IP-adresser, helst dom som är vresiga eller som har något emot mig, just denna person verkar störa sig rätt mycket på att jag har haft mycket besökare och att jag gått ned i vikt, Det roliga är att IP-adressen kommer från Kiruna. Dvs personen har sett mig, kan vara vän med mig på face book osv, shiiiiit!
SVAR: JAAA, BILDEN ÄR TILL DIG VISST ÄR JAG SNÄLL? LOVE U! <3

MANDEE'S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med att du kollar upp ip't är bara onödigt, varför?



För att det just nu står att jag är i laxå, fast jag är i Kiruna. Och att jag om 1 minut kan ha ett Ip som kan vara helt annorlunda.



Vill inte förstöra din glädje. Men de där 3000 olika besökare som har besökt din blogg kan lika lätt vara folk med ett "Dynamic IP". Säg att man har ett dynamic ip, om man kollar din blogg varannan dag i 3 månader, så ger det 3*(90/2)= 135 "unika" besökare, fast det är en och samma person. :)

2012-02-14 @ 16:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0