FACEBOOK O JÄVLA BEKRÄFTELSER

Hoppas det inte bara är jag som stör mig på facebook, kan vara typ såhär
" Gilla om du hade kommit på min begravning"
" Gilla om du tycker att jag ser bra ut"
" Gilla så gillar jag din finaste profilbild"
Seeeriöööst!? Vafan man kanske ska skita i vad folk tycker ibland.. nä vet de ska inte komma från mig egentligen men ändå liksom, daaah! Okej, vissa har jättetråkiga och jätteemo dagar. men vadå? ska man verkligen gå och skriva något som det, seriöst!?! Hur hemskt låter det inte ba med " gilla om du hade kommit på min begravning"?
Usch vafan det ska man ju inte ens tänka på, Nä hojj, skärp er face book använders..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är du som ska skärpa dig Amanda. Det är du som ligger ut din blogg hela tidn på fejjan. Som vill ha kommentarer på dina bilder och dina åsikter som är som kissie i början.

2012-02-04 @ 18:49:41
Postat av: JOHANNA

Du flyttar ju för att du bryr dig om vad folk tycker typ? :o Klart att man bryr sig om vad folk tycker kring vissa saker. Jag kan också störa mig på såntdär när det blir för mycket men det är ju kul att dom som vill ha bekräftelse får det :) och det vill/behöver vi alla få ibland.

2012-02-05 @ 01:52:55
URL: http://ijf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0