FRÅGOR FRÅN MIN BRÄJJN I TEXT!

1. Hur gammal är du? 17, fyller 18 ;)

2. Hur gammal känner du dig? 76 tror ja..

3. Vad har du gjort i dag? Skola, tandläkaren, träning, stan, ducha, hem under täcket mitt!

4. Vilken film såg du senast? 11-11-11 (kolla inte ensam)

5. Vem ringde du senast? hmm..säkert Jimmy

6. är du besatt av någonting? Nää, kanske berocka

7. Är du rädd för blod? Fytusan! HELL NO!

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Snea gardiner, skön säng med polkatäcke,skor på hyllan, rund lampa, mörkt emorum typ

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige?.... Den heliga Birgitta är väl cool?

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nä, ville bara få fram coolheten i historia! SLUTA DÖMA RÅÅH!

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart och typ grått

12. När vaknade du i dag? 07.00!

13. Vilken är din favorithögtid? Typ menar du som julafton? för isf äre det!

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? NEW YOOORK!!

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Dendär stugan som är dränkt av snö (kurravaara) *ryser*

16. Hur vill du tillbringa din pension? ÄTA FETT!

17. Vad lyssnar du på just nu? Wild Ones-Pit Bull ft. Sia

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej, tack gode föreeh!

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Öööhm, trore e hemligt faktiskt. Mat har också känslor...

20. Vem är din favoritkändis? Mig själv, daah!

21. Vad är du på för humör just nu? sånthär humör när man ställer frågan " är jag fet?"

22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa (Grekland,Norge,Sverige, Danmark) Amerika (New Work)
23. Snarkar du? När jag e förkyld ja, annars pratar jag ba i sömnen

24. Vilka yrken har du provat på? Jag är ju säljare på Euro sko, duger inte det?

25. Hur går du helst klädd? Finklädd, helst höga klackar, kjol, kavaj, en snygg blus eller en klänning med värsta fina make-up,en ÅÅÅÅH GUD :')

26. Vilket stjärntecken är du född i? Skytten FFS!

27. Vilket är ditt favoritgodis? Chocklad!

28. Vad sa du senast? Jag vet inte vart sladden till den röda datorn är, städade i typ förrgår så vet att den inte är här inne

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Bild! ;)

30. Vad har du på dig just nu? Ett ruttet blått linne från typ barnavdelningen på Lindex,bh och mina gråa IKEA mysbyxor!.. + Handduk på skallen = läckert!

31. Vilken är din favoritaffär? Gina Tricot, Old Navy(amerikanskt)och HM!

32. Vad har du för storlek i kläder? S eller M, Oftast M då jag älskar stora mysiga kläder som man ba kan värma sig i, (singel o lever livet)

33. Vad har du i dina fickor? Har inga, men i min jackficka så finns de 100 nycklar o en lipsyl!

34. Vad köpte du senast? Kaffe i skolan!

35. Hur många gånger har du flyttat? 5 ggr, vecka 9 blire 6! ;)

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? en båt att ta mig hem igen med, en GPS för att jag e lost av mig, Ica Kvantum!

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, älskar nattlivet <3

38. Senaste filmen du såg på bio? asså wtf? i kiruna räknas våran bio som typ.. OH-apparat!

39. Har du blivit sydd någon gång? Nä!

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Vi alla har varit ung o dum!

41. Vad åt du till frukost? Ett ägg!

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Kappla i skallen!

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? jo jag springer grymt snabbt!

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Pappa (bjuckade hampis!)

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? breve min skalle/breve kudden

46. Vad var det sista du åt? mammas pasta med vitlöksbröd och mjölk i vinglas (vardagslyx!)

47. Vem är världens vackraste kvinna? INTE FAN VETTJA!

48. Är du blyg? NÅ EII!

49. Vilken var den sista konserten du var på? Vette tusan

50. Vad heter du i mellannamn? Jeanette -.-

51. Har du varit med om en bilolycka? Nee, klappa buddah på magen löser alla problem

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Det har jag!

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Gym, HandbolL!

54. Har du några husdjur? Nää..

55. Vill du gifta dig? Om pappa betalar... eller min rika make!

56. Vad är du sugen på just nu?Inget, asmätt jö!

57. Vad är klockan? 17.48

58. Vad är det konstigaste du ätit? bläckfisk? friterad bläckfisk? ..eller nä söta popcorngodisar! ^^

59. Har du någon udda förmåga? Jag kan inte sluta äta godis om jag väl börjar? eller de kanske är vanligt?

60. Var växte dina föräldrar upp? Mamma/ Kiruna, Pappa/Kiruna.. dock kommer mammas släkt från Finland och Pappas från nederländerna

61. Vad önskade du dig i julklapp? Pengar!

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Jaa, jag va en fet diva som liten!

63. Göteborg eller stockholm? Göteborg ( aldrig vart där men tvivlar ej på att de e coolare!)

64. Har du sett någon dö? Nää

65. Har du någon gång ringt polisen? Nä,har jag då inte ^^

66. Hur många grader är det ute? 2+ faktiskt!

67. Vilken färg har ditt hus? Har två hus, ena e gult näästan typ o mitt andra e vit/grå

68. Vad sjöng du senast? nynnade levels!

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Jo, @Rebecka @Adam @Elin @Ida

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? nååh eii!
71. Har du svenskt ursprung? njaao?

72. Hur mycket väger du? 66 kilo typ ^^

73. Har du ett turnummer? 9 men de fungerar ej :(

74. Vem kramade du sist? Jimmy (a)

75. Har du någon gång åkt snowboard? Jag åkeree! (intresse)

76. Kan du åka skateboard? Nå eii, aldrig vågat mig på de

78. Har du gröna fingrar? jo jag e hulken

79. Har du svimmat någon gång? jo, massa me ggr

80. När lärde du dig senast någonting nytt? typ nyss

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Amy i typ 6an..-.-

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? shoppa i NY

83. Är du vidskeplig? Vafan betyder de?

84. Vilka är dina största svagheter? svagheten kommer när jag e svag?

85. Vad händer till helgen? chilla idag, han dendär ska dricka öööl :( och imorgon gå på bio eller mysa på annat sätt med dendära ^^

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? nejnejnejnejnej! eller om jag vore typ 70 kanske

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? tränat ;)

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Vara taskig, säga ngt fult eller mobba ngn :/

89. Vilken är din favoritrestaurang? MAX!!!!!!!!!!!

90. Bada eller duscha? Duscha.

91. Är du bra på att laga mat? ääh duger i krig!

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Nee

93. När och varför var du på sjukhus senast? idag hos tandis!

94. Vilket är ditt drömyrke? hoff orka tänka!

95. Har du några Piercings? Näää!

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Hårdkokta!

97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Ingen aning :O kanske... vet inte

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? fixade mitt hååår ^^

99. Har du gråtit idag? Nååå eii, bara när ja gick i blåsten kanske

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Skaffa mig ett liv,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0