FUCK YOU, WE ARE THE WINNERS

Istället för att skriva sådär som alla gör på sin blogg nu för tiden ("1. en bild på dig och en bra vän") så passar jag på att visa F*ck you- fingret. Det var ju som tider men ägde hela town vettu! Gick på stan och ba yoo yoo yoo biatches!
Seriöst, vi gjorde det. Men såklart inte till alla utan bara till dom vi kände. Var ju en aning kul tills jag råkade säga det till mamma, hon såg det som kränkande medans jag garvade.. åh herregud, sen dess har jag tagit o dragit ned på "biaatch" medans hon kan gå o säga OMG BITCH!

Så mamma tror hon är någon afroamerikansk hiphop gangster, och pappa tror att han kan bli kalsongmodell.. Ni vet ungefär den karriären som Backham har. Joo.. dom blev nog föräldrar för tidigt ändå?
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0