GICK JU TYP FETTMA MED BRA!

Tungt att stiga upp typ halv 03:30 på morgonen, halvdöd... jag planerade ju att liksom va vaken hela natten så att inte sminket skulle förstöras....

men sure bäbis lår! Det fungerar då inte för mig. Somnade till en film " without men" och vaknade upp som en skogstant/troll med typ tusen olika raser av katter till hår.
Näää sena kvällar med tidiga mornar är inte min grej alls.
Men jag hoppas jag inte såg så lodis ut i skolan iallafall, träffade mina nya klasskompisar (såg fett smarta ut!) o liksom kul när alla är superfräscha osså kommer jag in där * BOOM BOOM BOOM* Katttant 69 bast!
Näää, gud så skämmigt!


Men det gick helt okej för dom att jag började där, nu är det bara Kiruna syo som ska godkänna och avsluta mig från hjampis. Sedan är ju typ allt klart. Va så grymt mysig miljö också, jag va kvar där sålänge jag kunde,
Amanda satt med mig och hjälpte mig med vart allt va o de (så gullig, fett tur att hon finns på denna jord) Sedan så va jag ju tyvärr tvungen att fara till Smedjan för att ta en fika med mamma och pappa. dock avstod jag från det och firade början av NTI med en påse godis från hemmakväll.... och en hamburgare (vilket är typ extra ++ 2000 kalorier, whatever!)

MANDEE'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0