GNÄLL INTE DÅ DU SJÄLV STÅR O TITTA PÅ!

Du har alltid sagt när det har varit problem "du är ju störd så gör man inte mot sin bästa kompis"
Då frågar jag dig? Ens bästa kompis blir inte sur, grinig, osäker och olycklig när ens bästa kompis mår bra pga hon gått ned 25 kilo i vikt och fått en bättre självkänsla o går med ett leende varenda dag.
Du har hört dom skrika till mig men det ändå du gjort är att gå breve och varit HELT JÄVLA TYST! Det har gått så jävla långt att jag måste byta skola, och det är du också sur över! Istället för att stå där med ett jävla gnäll över hur mobbning tar över världen kanske du iallafall borde stå på dig och skydda EN person som funnits där sen i 6års.
Ställ dig isånnafall inte och spy galla på att personer mobbar ned folk, medans du själv har sett det med egna ögon och fortfarande inte gjort ett skit!

Du är så jävla svag! Du är så jävla sjuk som snacka skit om pers du hänger efter! Du är så jävla sjuk som inte kan göra ett piss! Du är så jävla svag, osäker och äckligt självisk som inte kan vara glad för någon annan!
Det går inte rykten om mig, vet du det? Det går rykten om DIG! Fast att du bara sitter inne dag in o ut för att du är så sjukt självisk, jag bryr mig inte om du tappar respekten för mig, för jag har aldrig haft respekt för dig, om jag skulle så haft respekt så skulle jag tex inte skrivit dehära, som du gjorde... Jag utpekar dig tillbaka, och jag varnar om dig till andra, För jag bryr mig o jag njuter inte att se personer gå under, Jag varnar för att jag bryr mig mer om dom än dig!F*CK YOU!



/DU VET MITT NAMN

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Trist att du måste byta och att de inte är domdär idioterna som byter.. hoppas du får det bättre i luleå iallafall! :)

2012-02-09 @ 10:14:41
URL: http://ijf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om jag uppfattar rätt vem det handlar om, borde du bara skratta åt henne. Hon har alltid varit falsk och en jävla tönt om jag får säga det själv. Tragiskt att det finns sådana människor, hon kommer inte komma långt.

2012-02-09 @ 10:56:31
Postat av: Anonym

Hörru, varför kan du bara inte säga det till henne då om det stör dig istället för att klaga här? Bara för att du skriver det på ett ställe o

på internet så betyder det inte att du står för vad du säger. Tvärtom, du förödmjukar bara dig själv offentligt. Jag vet att jag inte har så mycket egentligen själv att säga, men du är lite väl barnslig när du bloggar om det och inte säger det bara.

2012-02-09 @ 16:36:32
Postat av: Matilda Niemi

Helt rätt, den som bara är tyst och tittar på är lika mycket med i det! Blir också så förbannad att folk ens kan bete sig så och tro de har rätt att säga vad som helst till någon. Det är inget annat än fel.

Sen måste jag kommentera senaste kommentaren, visst kanske jag håller med om att lite i det sista stycket var onödigt, men du har förmodligen tagit något av det med din "kompis" och för den delen tycker jag inte att någon som kommenterar anonymt ska uttala sig om att stå för vad man tycker. Snacka om att kasta sten i glashus :P

2012-02-12 @ 20:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0