KOM IGÅNG MED KONDITIONEN!

Konditionsträning. Samma sak för varje person, Dom ger sig på det i 5 dagar och tycker att det är svidande tråkigt. Gör verkligen allt för att undangå konsitionsträningen eller så gör dom allt för att göra den roligare. Lyckas du nu inte med det?

Jag tyckte kondition var otroligt tråkigt i början, Va som att man gick på rullbandet och de blev liksom ingen skillnad. Men du måste ge dig in på en hög puls och träna det minst 10 minuter, varje gång du är och tränar, det skall vara ansträngande och du ska känna dig trött efter att du sprungit.
Jag varierar min kondition när jag tränar. Ibland så håller jag koll på tid och ibland kallorier, men tränar alltid i det avstånd jag vill ha det, kan springa på 12an i 5 minuter, sänka ned till 10an. osv...
När du får domdär resultaten för din kropp, så vet du att kondition fungerar och att du bara måste gå dit igen och igen och igen för att nå samma resultat med samma psyke som innan. ALLT handlar om ditt psyke så det gäller att du hittar din stil till motivation och "piffar" till det så det blir lättast och roligast för dig själv!
MANDEE'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0