NEVER REALLY HAD LUCK

Har städat mitt rum, köket,toaletten och en liten del av vardagsrummet. Mamma borde väl bli glad? Hon kan ju knappast komma hem sur som stryk och klaga iallafall? Sedan kom Albin hem och förstörde.
FETTMA JOBBIGT BRORSA!
Som liksom bara går in med skor där emd sina kompisar, tror han är jättecool som skriker KÄFTEN. Han gömmer även en hel del sockerkakor i sin kalsonglåda. Jaaaa det är sant! Sedan så snor han en massa saker och säger att han fick ta det osv.. fast att han inte fick det! ASSÅ!! Bara för att jag är äldst så måste jag ta mest ansvar och få mest uppfostran? Nää så är det VERKLIGEN inte.. Men i min familj verkar det vara så. Den största får alltid ta det värsta! tyvärr.
FETT LESS NU GÅR JAG OCH TRÄNAR ELLER NÅGOT!
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0