NOTHING WILL STOP ME

Något jag tänkt på ett bra tag är folk som pratar ut bland andra om ens utseende, tycker det är sjukt lågt gjort.
Jag har hört och jag har vart med när någon pratat typ "asså shiiit va breda höfter hon har fått! "

Man ba eehm, wtf? OCH!!!!!

Men något som är ännu värre är när dom håller med och gör allt för gruppen eller för personen för att hon/han är en bra kompis till dig. När jag vart med i sådana situationer brukar jag oftast ta upp saker om mig själv istället som gör att jag bryter av samtalet till en viss del, tex:
Anonym -" asså shiiit va breda höfter hon har fått!! "

Jag - "ah men mina dåå, har ju fan exploderats upp sedan sommarn, dock äre kanske bara kurvorna smo kommit fram"

För er som tycker det är svårt att ba NEJ! Kan göra på detta sätt, Ni säger varken Ja eller Nej utan ni tar upp en egen sitaution som har något med saken att göra, erkänn smart? Jag själv vill vara typ modellsmal eller biff, men jag vill se alla andra som att tjejer har kurvor, att dom ska kunna vara sig själva, se ut som dom vill se ut osv.. samma sak är med killar. Fattar inte problemet ba, va dig själv liksom! Hur svårt kand et va egentligen?
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0