OM JAG VORE KISSIE SÅ..

VARNING FÖR ATT JAG ÄR EN WAINIG BITCH JUST IKVÄLL OCH STÖR MIG PÅ ALLT JAG SER, JAA JAG ÄR PSYKISKT STÖRD!
Känner att jag suger när de kommer till att känna hur jag tycker, så ja nu ska jag ta upp några en eller 30000 grejjer o klaga på tänkte jag..

Kissies "bikinirand" vid brösten, Typ " hehe, chaa bloggen jag har bara gjort 1000 olika inlägg om att jag e i Thailand just nu, men iallafall, vet ni vad!? :O jag har värsta bikiniranden på mina boobies, kolla, värsta knäppt för jag menar, har inte vart i något solarium på rätt länge nu.."

Jag menar, Kissie?! antingen visar du hela bröstet eller inget alls, Om jag vore dig, blotta hela konstverket liksom. Make no sense efter en operation med dubbel D runda tuttar liksom..

Kommentarer
Postat av: B00biEs

Agree'd



Tuttar vill vi se!

2012-02-01 @ 23:22:03
Postat av: Cecilia | Färgglad fotointresserad hårdrockare

Kanske jag som missförstår men: Menar du att bara för att man har stora tissar, opererade eller inte, ska man visa upp dem..?

2012-02-02 @ 15:49:23
URL: http://calatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0