OM MAN HAFT SÅ MYCKET LIV SÅ..

Skulle man gjort ett schema, Tänker alltid på det när man ser Kissies blogg eller något sånt, liksom planer hela tiden medans jag typ:
MÅNDAG: Skola, Träna, ???????
TISDAG: Skola, Träna, Laga mat med Jimmy
ONSDAG:Skola, Träna, ???????
TORSDAG:Skola, Träna, Myskväll
FREDAG: Skola, Träna, ???????
LÖRDAG: Skola, Träna, ???????
Hur många frågetecken var detdär liksom? bara några hundra typ... Fast dock så skulle jag vara med Adam en oplanerad dag men ändå, då äre ju typ 700 frågetecken kvar ändå!
Påminnn mig någon läsare att jag måste gå till FIN och boka tid till naglarna, funderar på förlängning och fransk mannikyr ;)
MANDEE'S <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt om jag frågar men du har sagt att du väger 65 kg. Hur lång är du? För jag har sett dig och jag tycker du ser mycket smalare ut! Hoppas du inte tar illa upp eller liknande för menar absolut inget illa med det.

Gillar din blogg btw :)

2012-02-13 @ 13:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0