PAIN IN THE ASS

Kära kvinnoläsare, Just nu känner jag VERKLIGEN för att typ dö. Jag har funderat hela helgen varför jag vart så förbannat trött, och varför jag har sån himmelsk jäklars ont i magen samt humörsvängningar. Så kom jag på en sak idag, hehe......... Ni fattar va? Hoppas ni fattar för det är lite av "privat" bland oss kvinnor,
Vad säger ni? Ska vi kanske göra som gud, ta en lerklump, dela den i två, göra oss tjejer helt perfekta och sedan kan vi ju göra så att killarna får en livmoder? Tycker iallafall att vi kvinnor borde dela 50/50 me mannen.
Men Men.... Jag ska ändå adoptera när jag väl skaffar, en riktig söt unge som ska heta Josh, Lil Wayne, 50 cent eller va säger ni om Bob Marley? Fett! Eller hur!!? Tagga småa söta ungar med affro tills man e typ 29 bast jao!
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0