PLANERA FLYTT OCH MÖTE!

Lilla ynkliga Kiruna som man inom kort lämnar. -35 grader idag och mina lösögonfransar har gått o blivit helt vita, suck!
Imorgon åker jag iväg till Luleå tidigt på morgonen. Mamma vågade varken köra eller boka en tågbiljett pga kylan kommer att göra så att tågen (trodligtvis) blir inställda så får ta buss och komma dit vid 11.00.
Ska prata med den som är ansvarig för de estetiska programen, rektorn och även deras syo antar jag.
Så gäller att kliva upp tidigt imorgon, Blir nog att lägga sig direkt efter man varit och tränat pga jag knappt kunde sova inatt, somnade säkert kvart över 4 eller något sånt.
Så kommer nog bli en kortkort dag för mig dehär.
Flytten är klar, vet vart jag kommer att bo. Min mormor har ett extra hus med bastu, toalett och ett sovrum på sin gård, där kommer jag att bo.
Men är ju det att det inte går bussar från bodviken, så dom dagar mommo är på möten och arbetar här i Kiruna så kommer jag att övernatta i min morbror Peters lägenhet som ligger på porsön.
Mamma kommer ju såklart ge en del pengar till mommo, och jag hoppas jag kommer på bidrag när jag pluggar media där. Hoppar in med åk 1 på Estet Media nu om någon vecka, så kommer nog trodligtvis träffa mina blivande klasskamrater imorgon om jag har den turen.


Kiruna Kyrka, Vägen från skolan förra veckan. Vackert med svinigt kallt!


Jag imorse, erkänn feta fiskögon man har? ..halvfrysna fiskögon -.-


MANDEE'S


Kommentarer
Postat av: Bob

Hoppas att du kommer att trivas där! bara du pallrar dig tillbaka till Kiruna ibland också. :)

2012-02-07 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0