PRESENTERA SIG SJÄLV!

När man väl ska ha igång en blogg så kanske man ändå borde presentera sig, tycker då iallafall jag!

Jag heter Amanda Berggren, är född 1994 i en stad uppe i lappland, Kiruna. Min familj består av Min mamma, min pappa, en lillebror med namn Albin och mina två låtsassyskon Mathilda och Victor.

Har alltid bott här i Kiruna och just nu pluggar jag Marknads Media här, Men vill verkligen byta skola och ska nog det ifall dom tar in mig ( det med nya skolan och kummunen tjorvar troooor jag )  Mina intressen är
Design, foto, make-up, teckna och insperera.. Jo jag vet, är väldigt kreativ av mig!

Vad finns de mer att säga egentligen? jaadu.. kanske att jag är en väldigt duktig tjej? X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0