RULLA TIDEN TILL VECKA 9, VEM ÄR PÅ?

Testat livet utan smink typ hela veckan, pallar inte kliva upp 3 timmar innan skolan börjar utan sover ut. Dock så skrämde jag Adam igår....mycket för att jag var osminkad, men whatever! Han e halvt sovande 24-7. Just nu äter jag en gudommligt god hotellfrukost här i Rhodos, NOT!
Sitter hemma i mitt kök på en oskön stol och har just käkat en banan och ett ägg, ja samt kaffe då! Nu äre hårdträningen som gäller vettni! Skola till typ 13 och sedan börjar allvarligheten igen.
Tror faktiskt träningen redan har gett resultat, magen ser lite plattatare ut osåntdär. Måste väga mig idag, ush, HATAR ATT VÄGA MIIIIG MEN MÅSTEEEH!
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0