♦ RUN BUT YOU WON'T COME FAR ♦

Shit vilken dag, Har vart helt sjukt seg efter dedär morgonpasset. Snacka om att ta ut sig! En timmas kondition och en halvtimma styrke efter skolan, levt livet på en ägg o banan tills ungefär klockan 16. Inget jag rekommenderar, det är inte värt det!
Känner verkligen att jag skriver ut hela min livshistoria här.. men aja det är ju min blogg och mitt liv, Skönt att skriva av sig. Man får hyfsat stöd av vissa men samtidigt av andra blir man mera nedtryckt, Men för att vara ärlig.. Ända sedan jag fick höra om Luleå så har mitt liv blivit mycket bättre, jag är mer glad och jag liksom orka inte bry mig om jag går osminkad till skolan, fast att jag vet att jag ser ut som en kille utan smink. Äsch, sjukt skönt om inte annat!
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0