SVAR PÅ FÖRBANNAD JÄVLA KOMMENTAR!

Du som va anonym och som skrev om att det inte går att anmäla, det stod i texten att det vart en grupp dvs nätmobbning, hot utanför skolan (hota är olagligt) , samt en hel del mobbning/ skrik i skolan om hur jag ser ut osv..

Jag kan stänga av hela den gruppen från skolan och göra det svårare för dom att få jobb i framtiden.
Dom som hotar kan jag sätta dit för det är olagligt och kriminellt!
Så sluta låtsas som att du vet så jävla mycket vad som har hänt det i 1,5 år. Det dom har gjort i 1,5 år har fått mig att flytta, att inte vela gå till skolan samt att råbanta för att de kännts som att man inte dugit till. Du kan ju ta ditt arsle och fa till jävla Irak, BITCH!

Ja, jag ser det som mobbning NU, Men har inte sett det ett helt år. Jag har lätt att prata ut om saker för jag har lärt mig att stå för den jag är, så du kan inte heller komma och säga att jag inte vart mobbad påriktigt, för det är bara jag som kan jämföra vad som har hänt. När jag berättade detta till mina föräldrar så tvivlade dom inte ett skit på om de det var mobbning eller inte, DOM VILLE SÄTTA DIT ER FÖR DET!. När jag började träna som mest och såg mina resultat så blev det bättre för mig, min självkänsla och självförtroende höjdes, dethär är ingen blogg som gör att jag försöker hindra mobbning. Här skriver jag om MITT LIV, OM HUR MITT LIV FÖRBÄTTRADES och HUR JAG GJORDE.

Om du stör dig på min blogg så läs den inte, är inte som att din mamma dör om du inte läser den, så sluta waina och tänk på felet du själv gör.

MANDEE'S

Kommentarer
Postat av: Amanda

anmäla är ju ett alternativ, men jag skulle nästan tro att själva rättsprocessen är jobbigare. sen är det sjuuuukt svårt att få igenom anmälan på olaga hot :/

2012-02-16 @ 17:52:03
URL: http://amandalantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0