THERE'S NO ONE LIKES THE OTHER

Joo man sitter här hemma i kris på ngt alls o göra, kör en lugn helg med pop corn o bra filmer, dock ska jag ju träna imorgon också, kör på lite " hur jag vill" här sista veckan innan allvarer i mitt schema börjar, tänkte köra med skidmaskinen och träna lite armar! Taggar redan nu, trore är kaffet som gör att jag får lust att springa i blåsigt väder.
Oooh BTW! Kollade just "Saknar dig" fyfan den träffade en rakt i hjärtat asså, fan vad jag gråtit av den filmen,
stolt är man över att hela bunten e typ Kirunabor och att Crushen spelar in sin musikvideon i min skola, yeah! ;)

...ah fast den är inte min så länge till, vecka 9 börjar jag flytta. Ska bli så grymt skönt att komma bort från denna stad, bort från personerna. Räknar inte med att alla i Luleå beteer sig som änglar. Men liksom, mina finfinkompisar är där, en skola med trivsel finns faktiskt. Var längesedan man LÄNGTADE till skolan.
Mina föräldrar är dom bästa, dom tog tag i mina händer och sa att dom skulle lösa det, we made it!

Rune kom även o snackade med mig idag, gav mig råd och frågade om jag såg ngt av ett litet, litet fel med flytten.
Sa direkt "nej". Så sa han, Ja bra då är du mogen för det! (stolt tjej!)

Kommentarer
Postat av: carro

Å Gumman, så glad att allt löser sig. Kiruna finns alltid kvar om du vill hem igen. Rune är bra, han snackade med mig också när jag flyttade till Stockholm. Haha, snacka om att gå i fasters fotspår. Jag finns alltid här för dig, älskar dig <3

2012-02-11 @ 10:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0