THIS IS A GOOD DAY!

En hel del träning har legat på passet o jag har VERKLIGEN kämpat med träningen den senaste veckan, Why? Don't know! Har iallafall gått ned 3 kilo från Torsdagen - Idag Tisdag och Lördag och Söndag så tog jag vilodag från träningen, Vilket betyder att HEY! Jumer muskler du har i kroppen, desto mer förbränner du!
Folk undrar hur jag gör osv.. Men asså det är min kropp antar jag, för vet inte vad det är riktigt förutom en bra kost men förmindskade kalorier och träning minst 5 ggr i veckan. Så frågar mig själv ett stort "WTF!?"
Egentligen vet jag inte ens om jag vill gå ned nåmer, utan om man kanske bara borde fokusera på att träna fram musklerna, men träning utan kondition blir som ingen riktig träning för mig. Är en skön känsla att komma från gymmet med 0 ork i kroppen!
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0