WHEN YOU MAKE YOUR LIFE!

Går på min lilla diet här, fan vad jag ska träna mig inför beach 2012, dock stör jag mig på typer som säger att dom ska träna typ bara enstaka muskler istället för hela kroppen. Verkar väl inte förstå sig på att mage motsvarar rygg osv.. Men jaja, det är ju inte jag som lider av det, eller hur? ;)

Käkade en rejäl frukost iallafall, en skål med kokos, mjölk och hasselnötter och två hårdmackor



Nu snart ska vi på Marknads Media med klassen upp på safari, så tar en sallad där och skippar den kalla äckliga skolmaten här på hjampis. Nu blire väl att göra klart lite i dendära näthandelsundersökningen och senare idag blir de ett grymt pass med minst förbränning av 300 kalorier i kondition och styrke då jag kommer träna rumpa, vader och lår. Ha en finfin dag änsålänge, skriver mer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0