DANSKA OCH BRUTAL BRYTNING I TY/ENG

Jobbat igår och idag känner bara för att fixa mig och känna "jag har ett liv!!" iallafall.. har danskar, tyskar och massa andra turister på jobbet. Dom förväntar sig verkligen att man ska fatta, men liksom att säga
- jaaao fofankeheen, iriiasch soleeah!?! Hjälper inte mig mycket iallafall. Tyskarna som kommer in tror att dom är awesome på engelska men de ända man hör är någon konstigt brytning, brukar låta Sussie ta dom svåra typerna pga jag inte har en utvecklad hjärna för tex danska eller brutal brytning tyska/engelska.
Iallafall.. annars älskar jag tyskar och danskar, dom e liksom hyfsat coola ändå men sina canada goose jackor som jag så gärna hade velat ha....

Kommentarer
Postat av: Enna

Min man är dansk:) Men i början när vi träffades,så fattade jag NADA av vad han sa! Jag tänkte danskarna har verkligen gröt i halsen ;) Hehe! Men nu pratar jag & förstår danska:)

2012-02-01 @ 01:20:23
URL: http://ennizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0