DIARY - HEY,WHERE'S THE END?

Det som är kvar av den Amanda ni tröck ned till botten, den lilla delen Amanda ska ni inte få ta av mig! Det är fan bara en lunga kvar, ryggen slet ni nog bort helt och hållet med tanke på att jag inte pallar hålla mig uppe längre.
Imorgon blire syon, and guess what!? Ni äcklar mig rejält mycket. Ni sitter där som lodisar och trycker ned andra, Förstå att nii är över 18, ni sitter i grupp och skriker och dom ni skriker åt är dom som en dag kommer att anställa er, Men oj hoppsan, vem fan vill ha en anställd som kränker ned folk på sitt företag? Finns något som kallas för arbetsmiljö, och ni har då ingen sådan kan jag som direkt säga.

Kommentarer
Postat av: Emma Pettersson

Låt inte någon annans osäkerhet stärka din egna osäkerhet! Folk i denna stad pratar utan vetskap, dömer pga andras ord. Men är oftast elak pga att dom inte gillar sig själv på något sätt.

Be strong och ställ dig högre för varje elak kommentar dom ger dig!

2012-01-31 @ 04:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0