MITT ANSVAR JUST NU ÄR TEX:


Var hos syon idag.. eller jaa nyss vare! Om någoj från luleå läser detta och som även gå en friskola, Kontakta mig om det är så att ni på något sätt vet om amn bara kan hoppa in sådär på tex ett Media-program.
Var verkligen hemskt att vara där. Jag och mamma satt och störtbölade pga vissa personliga anledningar *hemligt!*.

Såå på något sätt så ska jag klockan 10.00 på tisdag och prata med typ världens bästa syo med namn Håkan om praktiska skolor. Om ingen praktiskt skola vill att jags ka hoppa in aba sådär med någon årskurs kommer jag att hoppa av gymnasiet och läsa via högskolan. Tycker ändå kommunen borde fixa så att jag får det bättre. Jag är ju faktiskt en Kiruna-bo och dom e liksom arbetsmiljöledarenm över all befolkning här, så snälla kan ni få mig att må bra så är ni verkligen jättesnäll!


Kommentarer
Postat av: fyra32ett

Oj vad hemskt det låter, man mår ju nästan dåligt att läsa detta. Får man fråga varför du vill byta skola, framför allt flytta, mitt i en termin?

2012-01-28 @ 03:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0