NÄT'S DA MADDAFAKKING SKIT!

Asså vaafan sitter på nätet hela dan, tillomed i mobilen! På gymmet, vid middagen, på kvällen, på den grymt sega Matte B lektionen jag ba hatar så mycket att jag vill ta livet av mig 3 gånger om och sedan möta Pernilla Wahlgren påvägen in mot ljuset.. Ah men guess what!
Jag skäms inte över det, sålänge jag liksom inte sitter och nöter ut world of warcraft och sitter med 3 påsar chips och 15 liter colaframför datorn i dygn utan sömn med en jävlans massa acne så är det liksom lugnt för mig.
Kom även på att jag är faktikst hälsosam, Då menar jag inte förra veckan eftersom att jag typ jobbade och var för jävlans slö med allt, käkade även godis säkert var 2a dag och kända ba, gud kan väl killa (döda inte busa) mig!
Kanske borde dra mig o träna nu, jag menar jag blir ju feting rastlös i min text här också, nä gudars mina vänner, bajj på er nu!

Kommentarer
Postat av: Erik Strålberg

Vad anser du är fel med att tycka om att spela t.ex. World of Warcraft? Jag har själv gjort det, LANat och suttit uppe alldeles för länge. Det är ett livsstilsval, precis som ditt "hälsosamma" levnadssätt är.

Att klanka ned på andras intressen och/eller livsstil gör dig till en lika dålig människa till de som sitter och skriver otrevliga saker på din blogg.

2012-01-31 @ 16:42:44
URL: http://www.tesma.se/
Postat av: Erik Strålberg

Som de som sitter*.

2012-01-31 @ 16:45:41
URL: http://www.tesma.se/
Postat av: Stephanie

Håller väldigt mycket med föregående talare!

2012-01-31 @ 17:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0