SVAR PÅ KOMMENTAR

Mitt svar till "fyra32ett" : Jag vill flytta pga personer som varit väldigt elaka, i princip har dom vart så elaka att jag hade kunnat anmäla detta som hänt. Det har hänt på skoltid, det har hänt på fritid och på min gamla blogg o stans rykten verkar aldrig gå bort. Jag vet att det inte är någon idé att anmäla för det kommer bara bli värre. Dessa typer gör så att jag inte vill gå till skolan, jag känner att skolan är jobbig och tung och att jag hellre hade velat hoppa av, o den riktiga Amanda tycker skolan är asviktigt.. men så långt har det gått och ingen har riktigt inse det av dom, utan har kört med på trycket..
Har inte haft trivsel i skolan sedan jag började där, men allt har blivit värre och värre hela tiden. Det var innan jul som jag kände att jag inte klarade av något mer och min frånvaro var sjukt kass... Jag vill flytta nu pga jag själv inser att jag inte ens kan gå trygg på en endaste gata i stan.
Tyvärr så vill jag bara bort härifrån, Tyvärr så måste jag kanske flytta.. men jag har möjligheter och mål att nå som jag SKA klara...

Kommentarer
Postat av: Sandra Hjortborg

alltså jag måste säga att det där var riktigt bra skrivet! dock väldigt tragisk att något sådant har hänt dig för det borde ingen få utstå. jag tycker du är grym, grym för att du har stått ut så pass länge trots allt skit i Kiruna. förstår dig väldigt bra! dock vet jag inte helt 100 vad du har fått utstå men jag vet ju hur staden är..



hoppas att det går bra! :)

Kram!

2012-01-30 @ 12:45:02
URL: http://SaHjortborg.myshowroom.se/
Postat av: 123

Kiruna är en svår stad. Det är ungefär som att människorna som bor där är helt isolerade från omvärlden, för de förändras aldrig, trots att resten av världen gör det. De är en hop av fördomsfulla jäkla nollor som tror att de vet allt och att de har rätt att kränka alla som inte smälter in. Man undrar ju vad de tror sig vinna på det.



Hoppas att allt ordnar sig och att du får sticka därifrån, för jag lovar dig, att lämna den där jäkla hålan kommer att bli det bästa som någonsin hänt dig! Det var det för mig i alla fall.

2012-01-31 @ 01:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0