+ ALDRIG MER

 
Började fundera lite om  min gamla blogg. Om hur jag skrev,uppdaterade den ca 5 gånger om dagen osv. Öppnade mig mer på bloggen än till mina närmsta vänner vilket jag nu kollar tillbaka och ser det som "sjukt". Har jag blivit kass på att blogga? för vill verkligen inte skriva om mina känslor. Hela grejen känns bara konstigt nu.
 
Har liksom en underbar pojkvän som jag kan öppna mig till och vänner. Varför skulle jag då ta upp mina personligaste sidor här? ... Trivs att få ha mina konversationer med hjärtat. Tror det allra innersta stannar hos honom... Kanske är det en viss mognad inom mig som växt fram, eller så är jag bara jävligt kall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0