+ VÄRD Å ÄLSKA

 
Jag vill bara att veckorna ska få sina slut så att jag någon gång får åka hem. Söker lägenhet fortfarande men lär bo mina 3 månader (uppsägningstiden) på Porsön.. Sedan får man väl se. Kikat runt och dom med en vettig hyra måste man dela lägenhet med.. vet inte vad det är med mig och att dela lägenhet med något annat, men på något sätt känns de otryggt, helst med tjejer ( har bara grudgen i huvudet ) Jag menar, tänk så har personen typ sjukt mycket psykiska störningar osv?.. nää usch! Rasmus kanske vill bli en liten inneboende, vad vet jag... och då kan man ju kirra sig fast i en 2a.. eller så blire ba att fortsätta vänta och se typ :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0