AWESOME DAYS IS AWESOME

Jag är hemma igen, töff helg med andra ord, dock sjukt kul helg som ba kom sådär random. Så skönt att duscha i egen dusch, gå runt med shorts och hoodtröja, koka kaffe och lägga sig i sängen. Finns inget bättre!
Har bara softat idag, somnade även till hos Johan för att jag va så sjukt trött. Vette tusan vad som är fel på min skalle, vaknar av mig själv klockan 07.00 och är typ aspigg, ja som en barnunge. Dehär ska jag ändra på!
Imorgon börjar jag egentligen typ 13.00 men ska åka in till stan vid 08-09 för att jag ska knalla runt blåsiga stan här i Luleå och ta några dokumentärfoton. Är grymt taggad pga jag använder ett nytt objektiv. Utrustningen ger (y)
Nu ska jag sova, sry för en seg uppdatering. vart trött hela veckan! Pöss och försov er inte imorrn till jobb o skola!
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0