EGEN LÄGENHET - 27/3

Taggar tills när jag flyttar till Porsön, Allt kommer bli så mycket enklare, all träning osv.. Just nu känner jag att jag knappt orkar engagera (stavning) mig till min träning eftersom att jag vet att jag kommer vara tvungen och stressa till mommos jobb innan hon slutar osv.. Då är de lika o vänta 2 veckor och börja seriöst utan stress. Hade nå jävulskt humör idag på morgonen, inte för att det är konstigt men kan inte ta det lugnt. Det är saker som måste göras osv HELA TIDEN. Som tex komma hem och städa sedan, så ska man liksom nämna det typ 3-5 ggr per dag. WTF!!!


Flyttar iallafall till Porsön. Min morbror kommer ju åka till England i 2 månader, då kommer ju han såklart behålla lägenheten tills vidare, och då kan jag bo där när han är borta och bo gratis, istället för att tacka ja till en lägenhet nu och betala 2 månader. Ja ni fattar! o i sommar kommer jag inte vara så värst mycket här i Luleå för jag antar att det blir sommarjobb i Kiruna. Så då skaffar vi en ny lägenhet eller så behåller jag Peters, det ser man ju då. Men eget är en sak vi redan vet nu kommer skaffas fram! Fett sköönt!
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0