FIXAR TILL TRÄNINGEN

Tänkte komma igång med träningen nu igen, har typ gått upp ngt kilo tror jag med tanke på att jag blivit besatt av godis ända sen jag började NTI. Men nu är allvaret här igen. Bor hos mommo 2 veckor till, dessa 2 veckor kommer jag bara äta små portioner regelbundet.
Sedan när jag flyttar kommer jag kunna anpassa mig bättre efter vad jag vill ha, då jag kommer laga mycket fisk,sallader och kyckling. Samma där, äta små portiner regelbundet fast utan att ha lika mycket kolhydrater i.

Håller just nu på att styra upp ett träningsschema. Kommer mest trodligtvis gå på pontusbadet som ligger hyfsat nära skolan och mitt inne i stan, tycker det är lite vettigare att åka in till stan eller gå från skolan till pontusbadet, än att ta sig med buss ända till hertsön, när jag senare kommer bo på porsön.
Måste anpassa mig efter mitt skolschema, så vissa dagar blir det tidiga mornar, men om man vill bli het så får man väl kämpa, vet ju själv att det bara är svårt i början.
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0