ALLTSÅ USCHA VAFAN!?

Seriöst, Varje gång jag går på stan ser jag eller hör jag en gammal eller äldre kvinna som typ gnäller eller pratar om en kille hon tydligen strulade med på lördagen förra helgen, MHM U HEARD ME! Ni vet dom som är grymt sminkade, som jag ungefär fast då är ju dessa ungefär 20 år äldre än mig, använder typ push-up, rökröst in i helvetes (samt hosta) . Vadå är jag ensam om at tycka att dessa personer är lite smått patetiska. Finns ju även dom som söker sig till killar som är 20, tror dom är snygga och försöker få hem killen i sängen, ALLTSÅ!!!.. Jag hade blivit grymt rädd och sprungit därifrån.

Inte tänker jag som heller springa runt på krogen medans jag har typ barn och leta såna som är 20 år yngre än mig. Fattar inte att man ens gör något sånt, Alltså helst som kvinna! För tjejer/kvinnor brukar ju liksom köra på att killarna ska ta sig fram till en själv, jag ska nnte behöva gå fram utan de är killen. Ni fattar va?

O dessa kvinnor ser inte ut som en hollywood-fru. Dessa ser ut som någon wb,are i hopp av att aldrig bli äldre.

O varför klagar föräldrar på att man går med kjol? Ni vet man ser ut som en prostituerad bara man går med något som inte täcker ärmarna. Jaa liksom man är ung, man ser bra ut, Vafan varför inte njuta för stunden. Snart får man gäddhäng så liksom RUN OUT NAKED!!



(ALLT DET JAG SKRIVER BEHÖVER INTE VARA SERIÖST, SOM ATT SPRINGA RUNT NAKEN, FATTARNI?)
MANDEE'S <3

Kommentarer
Postat av: johanna

bra text! vissa saker stämmer ju också i denhär stan :)

2012-03-15 @ 23:26:04
URL: http://keskiitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0