It was like "forever" ago!

Har inte bloggat på ett bra tag nu, mycket är pga att min dator är inlämnad osv, saknar den... Va ju min babe liksom!
Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag flyttar, vart ledig hela veckan pga jag eg är inskriven på NTI sedan måndags och de i Luleå har lov denna vecka. Längtar grymt mycket och var väääldigt länge sedan som jag längtade tillbaka till skolan! Vill egentligen bara börja NU!

Ser inlägget konstigt ut? Joo skriver från min iPhone, så vet inte ens hur detta inlägg ser ut på en dator förrän jag fått min, nu får genomlida lite fel oså tills dess! ;)

MANDEES <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie B

Men sjukt vad snygg!

2012-03-05 @ 23:34:04
URL: http://schreienzuzammenallein.blogg.se/
Postat av: Markus

saknar dig :/

2012-03-08 @ 13:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0