INTE OSÄKER NÅMERA

Fick en kommentar här innan ( som inte syns ) om min kropp, stod att jag tydligen är osäker i mig själv, då säger jag bara!:...
HELL NO, BIAATCH! Så som jag ser ut nu så är jag asglad, Vill bara bygga mera muskler och göra så att det blir synligare, och det jag skrev i förra inlägget vill jag ändra, har gått ned i vikt! fick på mig ett par brallor från Gina Tricot idag, fick dom lite överknäna innan, nu fick jag på dom till midjan och dom passar mig asbra! Dessutom kan jag prata (helst med killar, mycket lättare då) så är inte osäker på det sättet heller, mina små grabbzvittnen kan ju meddela vidare... ;) Här får du/ ni eller vem fan det nu en är en bild på hur jag ser ut JUST NU!
AND BTW, VATUSAN HAR NI MED MITT UTSEENDE ATT GÖRA?
MANDEE'S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0